Landsmøte 2020

NFFLs landsmøte 2020 er dessverre avlyst på grunn av coronaviruset og tiltak for å hindre spredning. Årsmøtet avholdes digitalt og det er sendt ut informasjon per e-post til medlemmer om dette. Ta kontakt med Gina Maria G. Østmoe (gina@friskoler.no) om du har spørsmål.

————————————————————————————————————————-

NFFLs landsmøte 2020 arrangeres på Hjerleid skole- og handverkssenter på Dovre 30.-31. mars.

Tid: 30.mars (kl. 12.30) – 31.mars (kl. 15.00)
Sted: Hjerleid skole- og handverkssenter og Toftemo Turiststasjon
Deltakeravgift kr. 1500,-. Deltakeravgiften dekker program, to lunsj og middag mandag kveld.
Påmeldingsfrist: 9.mars. Påmelding er bindende og sendes til gina@friskoler.no

Vi håper mange vil delta på årets landsmøte og oppfordrer også skolene til å invitere med styreledere. Påmeldingen til landsmøtet må inneholde navn på deltagere, e-postadresse og informasjon om hvem som skal representere skolen med stemmerett på årsmøtet. Det er også viktig at vi får beskjed om allergier eller andre hensyn med tanke på mat.

Frist for å sende inn saker til årsmøte, er en måned i forkant (29.februar). Sakspapirer og styrets innstilling vil sendes ut senest to uker før årsmøtet (16.mars).

Her kan du lese programmet for arrangementet: Program for NFFLs landsmøte 2020

Overnatting

Deltagere må selv bestille og dekke overnatting. Rom kan bestilles ved å kontakte Toftemo Turiststasjon. Se utsendt invitasjon for mer info om priser.

Reisealternativ

Deltagere må selv bestille og dekke reise. Nedenfor er en beskrivelse av reise fra og til Oslo, Gardermoen og Trondheim som passer med programmet.

Reise til Dombås 30.mars

Tog fra Oslo kl.08.02, passerer Gardermoen kl.08.28. Ankomst Dombås kl.12.00
Tog fra Trondheim kl.08.18. Ankomst Dombås kl.10.54
Reise mellom Dombås stasjon og Hjerleid organiseres med bil/minibuss (ca 10 min). Deltagere må melde fra om når de ankommer slik at vi kan organisere denne transporten.
For styret: Tog fra Oslo søndag 29.mars kl.18.34, passerer Gardermoen kl.18.59. Ankomst Dovre 22.28.

Hjemreise 31.mars, avreise Dombås stasjon

Tog til Oslo kl.15.58, passerer Gardermoen kl.19.33. Ankomst Oslo 20.04.
Tog til Trondheim kl.18.09. Ankomst Trondheim kl.20.46.

Det er også et reisealternativ med nattbuss til og fra Bergen som gir ankomst mandag morgen og avreise tirsdag kveld. Samme buss går til og fra Trondheim, men har reisetider som vanskelig korresponderer med programmet. Om du vil vite mer om disse alternativene, kan du finne mer informasjon her: https://www.nor-way.no/ruter/