Ekstraordinært årsmøte og lederkonferanse 2019

Styret i NFFL har vedtatt å kalle inn til ekstraordinært årsmøte i NFFL og dette årsmøtet blir arrangert i sammenheng med høstens lederkonferanse. Arrangementet er lagt til 25. – 26. november.

Tid: 25. november (kl. 11.30) – 26. november. (kl. 13.00)
Sted:
Mandag 25. november: Scandic St. Olavs plass, adr.: St. Olavs plass 1, Oslo.
Tirsdag 26. november: Einar Granum Kunstfagskole, Vulkan 17, Oslo.
Deltakeravgift: kr. 1250,-
Påmeldingsfrist: 23. oktober. Påmelding er bindende og sendes til gina@friskoler.no

Deltakeravgiften dekker program to dager, to lunsj og middag mandag kveld. Deltagerne må selv ordne overnatting (se utsendt invitasjon for mer info om reserverte hotellrom).

Påmeldingen må inneholde navn på deltagere og informasjon om hvem som skal representere skolen med stemmerett på årsmøtet. Det er også viktig at vi får beskjed om eventuelle allergier eller andre hensyn med tanke på mat.

25. oktober er fristen for å sende inn saker til årsmøte. 28.oktober er fristen for å sende inn spørsmål til politikerne som skal delta i politikerdialog. Både saker til årsmøtet og spørsmål til politikere, kan sendes til gina@friskoler.no.

Sakspapirer og styrets innstilling vil sendes ut senest to uker før årsmøtet.

Programmet for arrangementet kan dere lese her: Program Lederkonferanse og ekstraordinært årsmøte 2019