NFFLs landsmøte 2019

Velkommen til NFFLs landsmøte 2019!

Årets landsmøte vil avholdes 25.-26.mars i Oslo. Det blir et todagers arrangement med konferanse og årsmøte. Selve årsmøtet vil avholdes tirsdag 26.mars kl.14.00-16.00. Mandag kveld blir det festmiddag og forestilling arrangert av Bårdar på Chat Noir.

Tid: 25.-26.mars
Sted: Bårdar, Rosenkrantz’ gate 22, Oslo
Deltakeravgift: kr. 1250
Påmeldingsfrist: 4.mars. Påmeldinger er bindende og sendes til gina(a)friskoler.no

Deltakeravgiften vil dekke to dager med program, lunsj to dager, festmiddag og danseforestilling mandag kveld. Deltagerne må selv ordne overnatting (se utsendt invitasjon for mer info om reserverte hotellrom).

Program kan lastes ned her: Program for NFFLs landsmøte 2019

Praktisk informasjon og frister

Fristen for å melde inn saker til landsmøtet er senest en måned i forkant av møtet. (Det betyr 25.februar. Saker kan sendes til rieneke(a)friskoler.no.)

Sakspapirer med styrets innstilling vil sendes ut senest to uker før landsmøtet. Da vil det også sendes ut fullmaktsskjema som kan brukes av skoler som ikke har mulighet til å delta på årsmøtet.

Det vil bli en politisk dialog i løpet av programmet og styret ber alle medlemsskoler om å sende inn sine viktigste politiske saker. Styret vil gjøre en prioritering av tre større saker som er relevante for flere skoler og basere den politiske dialogen på disse sakene. Politikerpanelet vil få tilsendt disse sakene i forkant av landsmøtet. Frist for å sende inn politiske saker er 25.februar.